550

Bu ay baya yazdım be. Yani her ay 30 civarı yazıyorum fakat bu ay yazdığımın daha da farkındaydım, neden bilmiyorum. Hazır 50. yazıya gelmişken de uzun zamandır açmayı düşündüğümüz yeni blogdan bahsedeyim. (Bu ne resmi cümle lan) Bir gün Pijamalı Kontes’le çok sıkılırken hadi mektuplaşalım diye yazışmaya başladık. Sonra bunları yeni blog açıp ona koyalım dedik… öyle yani. Haber vereyim dedim. Bir de isim bulamadık bloga. Aklına güzel bir şey gelen varsa yorumlara yazıversin.

Sonra mesela hiç parantez kullanmıyorum ben. Yukarıdaki parantez de blogdaki 2. parantez heralde eheh. O da bu 50. yazılarda öylesine yazdığımdan. Normalde word’de yazıp geçirdiğimden kelimeler, imla kuralları falan da düzgün oluyor. Yorumlarda o kadar kasmıyorum pek ama işte yazılarda takıntı haline geldi adeta.
Böyle, ktnxbai…

10 Yorum: