610

Sen otur 1-2 ay söylesem mi diye karar vermek için düşün, sonra söylemek için “nasıl yapsam, güzel olsun ama, romantik olsun tabi, mesajla olmaz, mektupla olur belki, gidince en güzeli olur, nerede söylesem, aha bak şöyle söylesem ne güzel olur…” diye kafanda kur. Sonra tutsun “seni seviyorum” diye mesaj atsın. Öyle afalladım ki resmen mala bağladım o an.

O kadar planın suya düştüğüne mi yanayım, ben mesajla söylemeye kıyamazken onun gaza gelip mesajla söylediğine mi yanayım, sonunda birimizin söyleyebildiğine mi sevineyim eheh… Hayır bir şeye yandığım yok aslında sonuç önemli. Yine de hata bende, ilişki ortadayken madem söylemeyi kafana koydun niye uzatıp erteliyorsun ki olm?

O değil İstanbul’a gideceğim gün çok yaklaştı! Düşündükçe yıllardır heyecanlanmadığım gibi heyecanlanıyorum…

4 Yorum: