698

Sırf bir şeyler yazmak istediğim için Word’ün başında böyle uzun uzun dikilmeyeli baya uzun zaman olmuştu. Mesela şey, Juno’nun soundtrackini dinleyince mutlu oluyorum. Zaten artık soundtrack dinliyorum sürekli. Birbirine uyumlu parçalar hazır seçilmiş oluyor, keyifli oluyor, tam tembel işi. Bir de şu soundtrack için Türkçe kelime bulamadığımdan böyle diyorum. Yoksa hiç sevmiyorum böyle İngilizce kelime kullanmayı. Zaten Word altlarını çiziyor sinir oluyorum. Ben önceden böyle imlaya uygun yazmıyordum, tamamen Word altını çizmesin diye öyle yazıyordum, sonradan alıştım zaten ona göre yazıyorum. Zaten yakında Word’den de kurtulup başka şekilde yazıcam az kaldı. O değil de harici hard disk almam lazım be, yedek almak şart. Bir de şey şu numaraları bazen yanlış yazıyorum ya, çok sinir oluyorum. Sonra linkte o yanlış numara kalmasın diye silip tekrar yüklüyorum. Böyle de takıntılıyım.

2 Yorum: