790

Şaka maka ben “hoşlandığı kızın yanında aptallaşan adam” olmuşum ya lan! Normalde ilişki içindeyken etrafımdakileri görmem ama şimdi çıktım ve kafamı temizleyip kendime gelince etrafımdakilerin farkına vardım. Vardım varmasına da arkadaş herkesin mi sevgilisi olur lan! Bak 100 kişilik şirket diyelim, 30 tanesi erkektir ve ben bunu diyebiliyorum, düşün artık. Zaten iş dışında sosyal hayatım yok denecek kadar az. Bir de bunun üstüne hoşlandıklarımın çoğunun zaten sevgilisi var veya bana göre değiller. Pazardan mal seçermiş gibi çirkin oldu böyle diyince de.

Önceki deneyimlerimden aldığım derslerden sonra zaten sevgilisi olanla muhabbetten kaçıyorum ben. Böyle diyince de Scrubs’ın bir bölümünde JD’nin yüzük takan kadınları görmediğini fark ettiği bir bölüm vardı o geliyor aklıma sürekli. Ben de eğer sevgilisi olduğunu öğrendiysem anında siliyorum kızı, anca merhaba merhaba.

En son ilk gördüğüm andan beri çok tanıdık gelen birisi vardı. Sessiz sakin bir şey bu ya derken aslında nasıl eğlenceli olduğunu gördüm. Üstüne sevgilisinden ayrıldığını öğrendikten beri her gördüğümde ne yapacağımı şaşırıyorum arkadaş ya. Her zamanki gibi akışına bırakıcam da ne zaman aynı ortama girsek mallaşıyorum ona bir şey yapmak lazım işte.

0 Yorum: