426

Star Wars’u yeni bitirdim. Yaklaşık 10 yıldır yüzlerce kez adını duydum, esprilerin çoğundan bir şey anlamadım ama içimde çok süpersonik klasikleri hemen izleyeyim/okuyayım/dinleyeyim diye özel bir istek olmadığından da anca izleyebildim. Ha 3-4 yıl erken izlesem daha güzel olurmuş sanki.

Şimdi ben mantık hatalarını falan sevmiyorum ya, filmde büyük yer tutan ışın kılıcı dövüşlerinden sadece hızlandığında zevk alabildim. (Sonrası hafif spoiler!) Arkadaş bu adı üstünde ışın kılıcı lan, değdimi skertiyor. Madem öyle neden dövüşürken momentumunu ona göre kullanmıyorsun? Yani çoğu pozisyonda tek bir bilek hareketiyle karşı taraf karşı koyamadan işi bitirebilecekken neden ille kolunla gerçek kılıç kullanır gibi saldırıyorsun? Tamam belki filmdeki çekimleri sadece ışının çıktığı kabzayla yapmadıkları için böyle olabilir ama bari koreografiyi dediğim açıkları bırakmayacak şekilde göre yapsalarmış lan. (Bitti tamam) Aslında bu ve bunun gibi çoğu ayrıntı hakkında bilgim yok ama filmi izlemeyince de bunları araştırmaya gerek olmuyor haliyle. Dediğim gibi 3-4 yıl önce izlemiş olsam şimdiye çoğu ayrıntıyı biliyor olurdum, zamanla araştırırım artık.

Bir de seriyi tam 720p olarak indirmeyi bitirdim ki Cnbc-e’deki Star Wars reklamını gördüm. Başta pişman oldum ama son üçü bitirip ilk üçe başladığımda geçti. Zira Cnbc-e hikaye sırasına göre gösterilecek diye biliyorum ama sinemada yayınlanan sıradan kesinlikle daha zevkli. Hatta Cnbc-e’den son üçü tekrar izlerim her iki türlü de izlemiş olurum eheh…
Ayrıca aralarda Family Guy’ın “Blue Harvest” ve “Something, Something, Something, Darkside” bölümlerini izledim, normalde bu kadar gülmem ama yarıla yarıla güldüm resmen lan. “piçuvv piçuvv, gotchaa” eheh…

Sırada da Clone Wars var.

3 Yorum:

  • aynen hiç bi star wars muhabbettine girememiş ama yüzlerce kez muhabbetini duymuş biri olarak seni anlıyorum.cnbc-e den izlemeyi planlıyorum artık :D
    bide piçuvv u görünce mutlu oldum resmen lan.benden başka birinin kullandığını ilk defa gördüm hidayete erdim.

  • aaa olmadı bak. şimdi sen Blue Harvest'i izleyince neden yazdığımı ve aslında kullanmadığımı anlayıp hayal kırıklığına uğruycaksın, hiç olmadı... eheh

  • sukut-i hayal akarr...