488

Bir cihazın ne kadar az ayrıntısını biliyorsam o kadar kafam rahat kullanıyorum. Az önce benim telefonun ekranındaki tozları temizlemek için içini açtım. Bir önceki telefonu da aynı sebeple açıp ekrana giden kabloyu koparmıştım, aynısını yapmayım diye servis kitapçığını indirdim ondan baktım nasıl açacağıma. Açmaz olaydım lan! Hem hayvan gibi kirlenmiş hem de ekrandan tozları alıyorum bzıt diye başkaları gidiyor. Neyse temizledim kapadım ama bu sefer kapağın iç kısmında tam ortada yusyuvarlak bir iz var. Hadi yine açtım kolonyayla temizledim geçti ama yine bzıt diye yapışan tozlarla uğraştım. Şimdi de gözüme bir sürü ayrıntı takılıyor şunu da şuradan şöyle yapıp hallederim diye düşünüp duruyorum. Daha da açmam lan! İstediği kadar tozlansın napayım…

1 Yorum:

  • o cihazın ayrıntısını bilip bilmemekle alakalı değil ki. tamamen senin mükemmeliyetçiliğinle ilgili. mesela fotoğraf çekerken de aynı şeyi yapıyorsun, sonra onları düzenlerken de.. neyse şükürler olsun ki senin kadar mükemmeliyetçi değilim :p