503

Omzuma bir şey takmadan dışarı çıkamaz oldum be. İyi ki Yashica’nın kılıfı var da çantaya gerek olmadan sadece onu alabiliyorum.

3 Yorum:

  • yashica diyince bir yaralarım depreşiyor bir yaralarım depreşiyor ki sorma,bendede electro35 varda pilini bulmıyorum gerçi pilsizde çalışıyo ama pilini bulamamak beni çok kızdırıyor.çnkü pili yok. ama pilinin olmaması çok kötü bi durum ben o içindeki ışıkları falanda görmek istiyorum yani. bak bu pil mevzuuu yine canımı sıktı herşeyin hayırlısı

  • E benimkinin pilleri de üretilmiyor. 2 tane 1.5v saat pilinin önüne boşluğu tamamlaması için de alüminyum folyo tıktım oldu. yoksa ben de kullanamıycaktım pozometreyi.

    Yalnız seninki 5.6volt ama 4LR44 gibi 6v piller de olurmuş. 0.4v'dan bişi olmaz be =)

  • ankarada satılıyomuş burda bi hacı amcada varda o bulmuş ama nerden buldu tam soramadım.biadamda yapıyo öyle ama 17 milyon dedi düşünemiliyo musun hayır düşünemiyorum deme haha bilmiyorum yani.nikonumada bi hal geldi uçuyo falan:D napicim bilmiyorum.oynayamıyoruz yerimiz dar