796

"Şurada çalışsam ne güzel olur" diye başka bir şirket için hayal kurduğumu hatırlamıyorum ama şaka maka bu hayali sadece benim değil başkalarının da kurduğu bir şirkete gidiyorum lan! Saatlerce süren mülakatlardan ve şu anki iş yerimden aldığım yıllık izinin içine gizlediğim birkaç günlük deneme süresinden sonra işi kaptım.

Neredeyse her haliyle memnun olduğum işimi bırakıp riskin kucağına atladım. Doğru karar verip vermediğimi bilmiyorum. Belki de biliyorum ama görmek istemiyorum, zaman gösterecek. Hayalini kurduğum işin peşinden hazır beni böyle kritik karar almaktan alıkoyan insanlar veya durumlar da yokken koşmazsam (uzun vadede sonuçlarını tam kestiremesem de) ilerde pişman olacakmışım gibi hissediyorum. Risk alabilme fırsatını kaçırmak istemedim yani. Çünkü benzer bir fırsat tekrar karşıma çıkacak mı, çıkınca o riski göze alabilecekmiyim bilmiyorum. Bir de artık zor şeylerin üstüne üstüne gitmeyi seviyorum sanırım.

Her şey monoton ilerlerken şu an kendimi o kadar değişken bir duruma soktum ki kendimi sürekli geliştirmekten başka hiç bir seçeneğim yok. Olmasını da istemiyorum çünkü yeni işim bunu gerektirmese bile yeni şeyler öğrendikçe yükseldiğimi hissediyorum, bunun tadını alınca da bırakmakta zorlanıyorsun. İnsanın hayatta kazanabileceği en değerli şeylerden biri olan "bilgi" sonuçta. Hatta zaman harcayarak öğrenildiği için zamandan bile değerli. Bu bilgiler belli bir seviyeye ulaşınca ortaya bir şey çıkarma dürtüsü oluşuyor ve bu sefer bunları gerçekleştirebilecek fırsatım olacağını düşünüyorum. Bunun için eskisi gibi gün boyu götümü yayarak oturma kıvamına gelmekten kaçıp sürekli diken üstünde, sürekli bir şeyler öğrenip düşünmeye zaman ayırmak istiyorum.

İnşallah tüm bu hayallerimi gerçekleştirebilirim. İnşallah pişman olmam...

Hayırlısı.

0 Yorum: