250

Wheee 250. yazı ki bu! =D

Bir süre ara vermek bana yaramış sanki, hep kısa yazıları çıkıyor.

Ara sıra saçma salak anketler açıyorum ya, tamamen sıkıntıdan onlar. Yazı yazasım oluyor ama yazacak bir şey olmayınca anket açayım diyorum ben de…

Ben yokken o takip şeysine nolmuş lan öyle? Hiç güzel olmamış. Önceden yeni takipçi olduğunda tek tıkla açabiliyordum şimdi 3-4 tık gerekiyor be…

Bu arada sevgili takipçiler, tek tek bakıyorum hepinizin sayfasına.

Alt tarafa banner koydum ya “Lawful Stupid” diye, çok seviyorum lan onu. Dungeons & Dragons oyun sistemiyle dalga geçiyor bu. Sistemi bilmeseniz bile süper yarıcı diyalogları anlayabilir insan. İlk başladığımda “olm bu ingilizcemle bunu okuyabilir miyim ki” desem de baya baya okuyorum ben, siz de okuyun eğlenin diye koydum onu oraya.

Bannerın altında da şuan ki okuyucu gösteren sayaç koydum, aynısı masa üstümde de var. Yani siteye girdiğinizde anında görüyorum sizi ehe… Gerçi aynı anda 4 den fazla okuyucu hiç olmadı diyecektim ki şimdi baktım 1 seferliğine 8 kişi olmuş ehehehe =P

50 yazı öncesine bakayım dedim, teee kasım’da kalmış lan, yuh! Bide analystic verilerini yazmışım sonraki 50.yazıda da yazayım diye. Ne yazacam lan! 5 ay olmuş lan!
Gidiyorum lan ben…

5 Yorum:

  • Adsız dedi ki...

    hey gidi hey. 500. yazılara inşallah. (çıtayı yükselttim eheh.)

  • yok yok 2000lere varmayı planlıyorum ben =P

  • of ya böyle sizi gördükçe bunalıma giriyorum ben daha otuzuma gelemedim:) Neyse bende gaza geldim, kutlamak istiyorum 50 lerimin katlrını. Hayırlı olsunnnn ya ne 2000'i sınır koymayalım devam devam...:)))

  • Niye öyle diyosun ki, sen de gelirsin aslansın gaplansın... =P Senin yazıların da güzel, takip ediyorum ha. Bilmiş ol =P

  • Yok ya aslan gözüktüğümüze bakma perdelerimizi kaldırdığımızda kuştan farkımız yok:P:)Zaten izlemeye almışsın yuppi yuppi oldum teşekkürler ona göre yazıcam artık:P