256

Bazı geceler çok duygusallaşıyorum. Salak gibi ağlamak istiyorum falan… Neden bilmiyorum da ha.

+Belki ip ilginç beni ele geçirmeye çalışıyorlar ben de bilirsizce karşı koyuyorum sonuçta da böyle duygularım kabarıyordur ha? Belki 1 haftadır sadece Iron Maiden dinlemenin etkileridir? Belki içten içe kendimi iyice bok gibi görmemdendir hı? Ne diyorsun bu işe Ceymi’ciğim?

-Sana sevgili lazım abi.

+La yörü git!

-Valla bak…

+La yörü!!! *çap!* (ayağı yere vurarak kaçırmaya çalışma efektiydi bu)

6 Yorum:

  • ben de bu konuda uzmanlaşmış kişilerden biriyim malesef ki. nedenini sorarak beynimi yemek suretiyle anladım ki nedensiz yere ağlamak istemenin asıl nedeni içten içe mutsuz olman. ama bu demek değildir ki sevgilin olunca geçecek. senin için mutluluk neyse onu bul. belki sevgilidir senin için, ya da başka bişeydir, bilemem. ama bu konuda yardımcı olamayacağım için üzgünüm, zira onu ancak sen bulabilirsin çekirge.

  • ha bu arada iron maidenle falan alakası yok, ben öyle bir yan etkisini görmedim şahsen. ayrıca niye kendini bok gibi görüyosun lan. ağzını burnunu kırarım ki senin. bu sefer hakkaten yaparım. valla bak.

    (bkz: yorumu yaptıktan sonra yazıyı okumak)

  • Iron Maiden çok melankolik, herkese dedim zamanında.

  • Len sevgilim olsaydı orda "sevgilinden ayrıl abi" yazardım ki. Gayet yüzeysel arkadaş tavsiyesidir o ehehehe...

    Ayrıca evet iron maiden'la alakası yok =)

    Hem Brokolikafa, bence gayet eylenceliler be, bir kaç parçası yavaş başlasa bile sonradan kıvama getiriyolar.

  • İçine emo girmiş :P

  • ohahaha...
    Sağa derler! =P