400

Meeh, 400. yazı işte…
Uzun süredir bunun yazısını yazmaya da üşeniyorum ha. Hatta bunu yazmadığım için yayınlanacak bir sürü yazı birikti.

Blogla ilgili bir şeyler demek gerekirse, bir aralar yazılara tag koyuyordum, sonradan sıkıldım bıraktım. Sonra yandaki izlediğim blogların linklerini kaldırdım. Çünkü onlardan çok daha fazla okuduğum blog var. Bir de hala temayı değiştirmeyi düşünüyorum. Hatta bir ara wordpress’e geçmeyi de düşündüm de, burada yazılarımı yayınlamaktan başka yaptığım bir şey yok. Yani çok interaktif şeyler yapmıyorum. Wp’de işime yarayacak çok da bir şey olmayacağından vazgeçtim. Fikrimi değiştirebilirim de belli olmaz. Hele bi temayı değiştireyim de o zaman düşünürüm.

Bu arada merak ediyorum da, acaba 164 kişi içinden veya dışından kaç kişi yazılarımı okuyor? Demek isteğim gerçekten okuyor?

4 Yorum:

  • ben okuyorum valla billa dinimiz amin

  • valla ben okumuyorum ne yalan söyliyim. sadece tahmin yürütüp yorum yapıyorum.
    bak bunu da okumadım mesela.
    çohenteresandeğilmisencede?

  • Ben de okuyorum, bazen böyle bi kaç gün girmeyince bloga, açtığımda "Ben yokken yazmıştır ki." diyip bakıyorum hatta düşün.

  • enee negzel. 3 kişi, ortadaki de dalga geçiyo.

    voodoo, aslında senin izlemene şaşırdım ha. nedense kafamda sürekli meşgul bi insanmışsın gibi izlenimi var ehehe..

    elf, sen de yazsan da biz de okusak negzel olur. (aslında ne cevap verceğimi bilemediğimden dedim, benden sık yazıyorsun çaktırma)