760


Şu başlıklara numara koyuyorum ya, karışınca tam karışıyor. Bir yerden sonra karışmaz dedim, yine karıştı. Daha nasıl karışır ya dedim, bu kadar da karışılmaz dedim…

O değil de şimdi böyle aynı sayıyı arka arkaya veya bir sayıyı atlayarak yazdığımda düzeltmek için yazıları silip geri yazıyorum. Çünkü o editleyip sadece başlığı değiştirirsem yazının linki eski numara kalıyor. Takıntılı bir insan olduğum için de batıyor bana bu. Şimdi teee 753’den başlayarak düzeltmem gerekti, yorumlar da vardı silemedim. Karıştı o linkler hep. Zaten böyle değiştirmeden önce bir yazıyı sildim ki şimdiye kadar hiç yazı silmemiştim iyice rahatsız etti. Düşün, ilerde unutur da fark edersem nolmuş lan burada demiyim diye yazıyorum bu yazıyı. Hiç de fark etmem, oturup linklere mi bakıcam sanki ama işte yazmazsam da rahat edemem. Böyle de gereksizim…

1 Yorum: