54

“Broken Sword 2: Smoking Mirror” : 11 yıl sonra bitirebildiğim oyun!

İlk aldığım cd oyunu, ilk bilgisayarımda oynadığım ilk cd oyunu.

Benim için yeri büyüktür. Ondan öğrendiğim İngilizceyle orta okula kadar idare etmiştim. Ablamla birlikte oynardık hep, diyalogları o anlardı. Ben sadece eşya isimlerine dikkat ederdim. Zaten point-click adventure olduğu için o önemli eheh... Zombie İsland Movie Set de kalmıştık, geçememiştik. Sonra bilgisayara Win98 yüklendi Win95’te çalışıyordu sadece, oynayamamıştık sonradan.

6.sınıfa giderken birine vermiştim cd’sini, geri alamamıştım. O kadar feci koymuştu ki anlatamam.

Hep arardım cd’cilerde bilmezlerdi. Az değil en az 10 yıllık oyun. Neyse ben bu torrent olayını yeni keşfettim buldum indirdim hemen bir tane kopya.

İSO dosyası olduğu için ilk başta virtual olarak çalıştırmayı denedim açmadı, onunla uğraştım baya. Sonra cd’ye yazıyım bakalım dedim. 1.cd’yi okudu, nasıl sevindim o kurulum ekranını görünce. Ancak 2.cd’yi okumadı. Yine hayallerim yıkıldı. Kota’nın sıfırlanmasını bekledim Oyunun 1. ve 2.sinin olduğu bir dvd kopyası indirdim. Taş gibi kurdu çalıştırdı da!

Efendim oynadım, ara verdim biraz tadını çıkarmak için. En son bugün bi oturdum başına o geçemediğimiz yeri de geçtim ve BİTİRDİM!

Hep içimde bir ukteydi Broken Sword ama sırada 1 var. Ona da azcık başladım, o da güzelmiş.

Çok mutluyum len! =) Ablama da göndericem, hatta sürpriz olsun diye söylemeden göndericem ehehe…

1.yi de bitirince oyunun kendimce incelemesini yaparım bide. Oh mis…

0 Yorum: