56

Flickr’da MerFee diye biri var. 17 yaşında yanlış hatırlamıyorsam Ankara’da oturuyor. Böyle çok iyi fotoğrafları var, portrelerinde mimiklerini falan gayet güzel kullanıyor. Zaten çektiği fotoğrafların çoğunluğu kendi portreleri. Zaten tüm izlenimlerini bu portrelerdeki tatlılığı ile sağlıyor diye düşünüyorum, ama sonradan böyle olmadığına karar verdim. Baya iyi fotoğraf çekiyor asılında. Yeni makine aldı sanki, fotoğrafları daha bir kaliteleşti. Kolaj da yapıyor mesela, gayet de güzel yapıyor. Benden iyi yapıyor ki ben hiç yapmadım ehe...

Hmm… Aslında Aphotic Aura kadar kaliteli fotoğrafları yok açıkçası. Onunkiler benimkilere bile kaç x basar be! Yine de yazmak istedim çünkü fotoğraflarına bakıldığında gayet hızlı ilerleme kaydettiği belli oluyor. Ayrıca gayet eğlenceli fotoğraflar, böyle bakarken eğleniyorum =) Kendisi de eğlencelidir ki bu kızın. Aynen Aphotic Aura gibi bu insanla da tanışmak isteyebilirim, bilmiyorum

Aslında biraz daha düşünüp yazmaya başlamam gerekirdi. Daha düzgün cümleler kurardım hiç değilse, neyse artık =)

Buyrunuz:

http://www.flickr.com/photos/merfee/

4 Yorum:

  • aman tanrım.
    çok mutlu oldum böyle düşündüğüne:)
    bayağı bir şoke oldum, özellikle ilk sayfadaki
    merFee vardıya hani gibisinden blogunla konuştuğunu görünce:P

    çook çook mersi, güzel kelimelerinizi için, gözlerim doldu, nedensiz yere duygulandım.çok makbule geçti gecenin bu köründe.

    evet.
    artık benim de siizn bu güzel eğlenceli bloğunuzdan haberim olduğuna göre, mutlu mesut gidebilirim yatağımaaa.

  • eheh ne demek efenim sadece görüşlerimi yazdımdı ben ki burayı okuyacağını hiç düşünmediydim =) Herzaman beklerim buraya. Zaten 2 kişi takip ediyor sadece birde sen katıl aralarına =P

  • evet evet.
    pek mutlu olaraktan katılıyorum, çok eğlendim baştan sona kadar okudum:)

  • Adsız dedi ki...

    Gerçekten farklı bakış açısı ve farklı bi dünyası olan bi kız..
    Fotoğraflarının hepsine baktım..
    Muhteşem..Tek kelimeyle..
    Oldukça profosyonel..
    Tanımak isterdim doğrusu.