468

Kontes 3 gündür buradaydı. Sürekli yaptığımız “gelsene” muhabbetinde ilk davranan o oldu. Ayrıca, fırsatım vardı da gitmedim mi? İyi ki gelmiş ama be. Neredeyse 1.5 aydır doğru düzgün çıkamamışken tam boş olduğum zamana denk getirdi. Zaten bundan sonra da zor çıkacağımdan güzel oldu.
Bir de bu güya sürpriz yapacaktı bana. Bu hazırlık yaparken ben biliyordum tabi böyle bir şeylere hazırlandığını. Yazılarında da çok açık verdi zaten. En sonunda “Ankara’ya geliyosun dimi?” diye “yok be nerde” diye cevap verip tüm her şeyi yanlış yorumladığımı düşünmeme neden oldu. 15dk sonra da tutup “evet Ankara’ya geliyorum” dedi. Lan yemiştim ne güzel niye bozuyorsun sürprizi, adama bah.
Ama gayet güzel vakit geçirdik be.
Di mi gı?

4 Yorum:

  • di.
    ayrıca ne bencil bir insansın be. ben oraya seni görmeye gelmişim. sense benim boyumu bosumu, gözümü kaşımı, endamımı anlatacağına kalkıp "oh iyi ki geldi gezdim tozdum" diyosun. hem ben bilerek verdim ki açık. neden bilmiyorum ama ders oldu bana. daha da --- veririm görürsün. madem o kadar sürpriz meraklısısın, sürpriz komasına sokacam seni bidahakine. sen kaşındın.
    ha bir de.
    "gı" mı?
    canın sağolsun.

  • oha harbi kabalık olmuş be. ama aslında o gezdim tozdum kısmı çok da önemli değildi ki benim için. yazmak için yazdıydım. hem niye boyunu posunu endamını kaşını gözünü anlatayım ki? bekleme benden böyle şeyler. sen en son cümleye bak. di demişin bide, tamam işte daha ne.

    hem ne süpriz yapacan ki be? yani yap iyidir güzeldir de şimdi ben hep süpriz bekleyeceğimden süpriz olmaz onlar =P
    ayrıca yazmayı unutmuşum, burdan elifi de kınıyalım gelcem diyip gelmediği için.

  • iyi tamam yapmıyorum sürpriz neyim. zati ilk ve sondu daha gelemem angaraya. ayrıca yazmış olmak için yazacağına hiç yazmayaydın keşke be. bi de o kadar heveslendirdin beni otbüste giderken. meğersem bu yazı içinmiş. çok acımasızsın!

  • niehehehe