479

Hani resim dersinde kırtasiyeden aldığımız kalıba alçıyı döküp kuruduktan sonra boyardık. Bir keresinde çok uğraşmıştım, hava kabarcığı kalmasın, kaymak gibi olsun diye kenarına pıt pıt pıt vurmuştum kuruyana kadar. Sonra boyamayı da elimdeki en ince uçlu fırçayla yapmıştım. Sınıftaki en güzel kalıp olacağından emindim. Okula gidince baktım ki boyama yaparken kabartmaların başladığı yerleri boyamamışım. Halbuki evde çok dikkatle boyamıştım, nasıl olduğunu hala anlayamadım hatta ara sıra aklıma gelir. Neyse tenefüste hemen oraları da boyadım dikkatle. Resim dersine geldiğimizde baktım ki ikiye bölünmüş! Yere düşürüp mü kırdım yoksa kırılmış olarak mı buldum o anki şoktan tam hatırlayamıyorum eheh. İşte o an yaşadığım üzüntüyü, hayal kırıklığını nasıl anlatayım bilemiyorum. Daha sonra aynı şey ortaokulda bir arkadaşın başına daha geldiğinde benim başıma gelmiş gibi içim gitmişti, yaşamayan bilemez tabi.

3 Yorum: