137

Lcw’yu çoh seviyorum! Sırf tişörtlerinin etiketlerinden askıya asılabildikleri için hemde! Evet tişörtleri de güzel oluyo onun da katkısı var. Hatta bundan sonra tüm tişörtlerimi Lcw’den almayı bile düşünebilirim, o derce seviyom leğn =)

2 Yorum:

  • güzel mağaza ama etek almak için gittik geçen hepsi uzun ya! lan hepsi mi uzun olur? hepsi yaa!
    içime oturdu. aramazdım iyice var mı diye ürünleri kaliteli olmasa.
    babamın bi kaç pantolonu var, o kadar güzel-yumuşacık ve kalın kumaşları var ki insanın erkek takılası geliyo.

  • eheh ben küçüklüğümden beri lcw ağırlıklı giyiniyom aslında. Anaokulunda bile çantam lcw idi =)