148

Ocaktaki pilav tenceresinden ayaküstü pilav tırtıklamak kadar zevk aldığım başka bir şey yok!

4 Yorum:

  • Anonim dedi ki...

    buna bi de puding kaşığını kemirmeyi eklesek olur mu

    annem bi de geçen ince pirinç almış, hani böyle direkt al tencereyi kucagına modu. ofof

  • kekin pişmeden önceki hamur hali de süper oluyor he..

  • Tereyağlı pilav olcak ama.. Bide tavuk varsa içinde süper!

    Hee harbi lan "kekin sıvı hali" süper oluyo =)

  • kurabiye hamurunu pişmeden baş ve işaret parmağı ile tutulmak suretiyle mıncıklamak ve yemek de pek tatlı beö.