143

Benim Insert tuşu kadar uyuz olduğum bir tuş yok! Hani yazı yazarken bir yeri düzeltmek gerekir, oraya dönüp eklemeyi yaparsın sonra bir bakarsın ki yazdıkların ondan sonraki yazıların üstüne yazılmış. Her harfe bastığında yanındaki karakterin yerine yazılıyor. İşte bu sinir ötesi duruma neden olan bu insert tuşuymuş. Çok geç fark etmeme rağmen yinede fark ettim ki daha fazla sinir harbinden kurtuldum.

Hayır bir tuşun ne diye böyle bir özelliği olur ki? Bilmiyorum öğrenmek de istemiyorum! İmlecin sağındakileri silmek istesem ctrl+del yaparım en basitinden. Kesin başka bir görevi vardır fakat istemiyorum öğrenmek, evet!

1 Yorum:

  • Adsız dedi ki...

    anaa ne gerüzehalu tuş o öyle!
    geçen mail yazıyodum, yazdım yazdım böyle 3 paragraflık gibi sonra baktım arada bi yanlışlık var, sildim..değiştiriyim şunu da bari dedim..cümle ekledim bişiler yaptım. bi paragraf yok olmuş