150

Ulan ne zamandır öyle bir üşeniyorum ki şu yazıyı yazmak için. Dolma sarmasının üstündeki tatlı tabağını kaldırıp dolma almaya üşenmemden daha çok üşeniyordum. Normalde yatacaktım da nasıl olduysa başladım birden.

Neyse efendim anlatayım…
Blogumu Kutay’a da söyledim. Böylece beni tanıyan okuyucu sayısı bilmem kaça çıktı.

Sonracığma Blograzzi’ye kaydoldum ancak feci tiksindim sildim. Hem bannerın’da renkleri
beyaz-maviydi yeşile hiç uymuyordu eheh…

Hani paragraf sorunundan bahsediyordum ya, he işte onu düzeltmek için kodlarla boğuştum, becerdim de fakat ayarlar menüsünden halloluyormuş nihayet oraya bakmak aklıma geldi…

Bu aralar feci boşladım, aklıma pek bişeler de gelmiyor aslında, geleni de not etmedim hiç.

Beynim durmuş gibiydi yeni yeni kendine geldi bea…

Böyleyken böyle…

Not: Bunun yerinde eskiden olan yazı altındaki yorumlar yazıların numaralarının karışmasından dolayı yerleri değiştiği için uçtu. Biriniz de çıkıp demiyorsunuz ki numaraları karıştırmışsın diye, peh… =)

Not2: Yuh lan hatta kendimi iyice kaybedip aynı yazıyı 2 farkı şekilde yazmışım. Dövün lan beni!

4 Yorum: