115

Flickr’da Orhan Okay var. Ya Merve’nin sayfasından onu ya da Merve’yi onun sayfasından gördüydüm. Bu insanlardan birini bulmamda diğeri bir şekilde bağlantılı işte, neyse…

Bu insan “daş” gibi fotoğraf çekiyor! Sonra bir tonlama yapıyor o daş gibi foto yumuşak tonlarla daha bir daş oluyor =) Zaten Mimar Sinan Grafik mezunu diye hatırlıyorum. Eğlenceli birine benziyor, kendi portrelerinden belli, portresini çektiği insanların yüz ifadelerinden belli.

Sonra birden kayboldu, sildi kendini flickr’dan veya silindi bilmiyorum. Üzüldüydüm lan. Harbi bak. Adam güzel çekiyordu, zevkle bakıyordum fotoğraflarına. Baya sonraları tesadüfen yine Merve’nin contactlarında gördüm “Redline+” adıyla küçücük fotoğraf ta olsa hemen tanıdım, ekledim, hoş gelmişen dedim =P Ayrıca kendisi reklam meklam, grafik tasarım masarım ajansı falan kurmuş galiba birkaç arkadaşıyla, o işi yapıyor. (Hep kesin olmayan bilgilerle konuşuyorum, kendimden tiksindim)

http://www.flickr.com/photos/redlineplus/
(Bu arada ben sevdim baya bu “Fotoğrafçı incelemesi”ni)

2 Yorum:

  • Adsız dedi ki...

    höee. çoh seviyom orhan okay'ı ben.
    çok canayakın bi insan. fotoğrafları da aynen dediğin gibi daş valla.

  • He valla... Ders alınası bi insan ki geçen merak ettiğim bişey olmuştu, kimse bilememişti ona koştuydum, yardım etti saolsun =)