67

Ne zamandı hatırlamıyorum, Öz Gazi Antep te döner aldık oturuyoruz Harun, Ben, Kutay bir de Haydar. Ben almadım bir şey kutayın fotoğraf makinesiyle oynuyorum, böyle yoldan geçen milleti falan çekmeye çalışıyorum. O sırada garsonlardan birisi “ onda gece görüşü de var mı” diye sordu. Lan? Şimdi “eheh yok abi ne yaptın sen olur mu bunlarda gece görüşü” falan desem adamı küçümsemiş gibi olcam.

Şimdi bu gece görüşlerinin çalışması için de özel bi tüpleri oluyo falan, öyle bir bilgi geldi aklıma. “yok abi onun için böyle tüpmüp…..” falan diye baya baya cümle kurdum makineye bakaraktan ama cümlenin sonlarına doğru “ne diyorum lan ben” dedim kendime. Harun’a baktım o da aynı şekilde düşünür gibi bakıyor, Kutay falan da… Garsona baktım yan masayla ilgileniyor dinlememiş bile beni! Daha da rezil olmayım diye “ama gece görüşü de olsa güzel olurdu ha” falan diye bitirdim, etrafı çekmeye devam ettim…

0 Yorum: