132

Saç rengi önemli benim için. Kumral seviyorum. Ama böyle açık kumral, çok datlı oluyor… Keşke kendi saçım da hala öyle olsaydı, küçükkene öyleymiş….

Sarıyı sevmiyorum, doğal sarılardan başka sarı renk acayip yapay, itici geliyor bana. Hele böyle sarı kahverengi arası bir renk yaptırıyorlar, kötü lan.

Kızıl da güzel, ama böyle koyu kızıl değil; turuncuya çeken açık kızıl. Kumral kızıl karışımı var bide, değişik bir şey, güzel…

Kahverengi zaten alışıldık renk, dikkat çekmiyor ama kötü de değil…

2 Yorum:

  • dostum türk demişin ama bu kız zenci.

    ayrıca kahverengi direkt tek bir renk olarak alınmamalı zannımca, zira milyonlarca tyonu var.
    açık kestane, koyu kestane, sarıya çalan kahverengi, çikolata kahverengisi, sütlü çikolata kahverengisi, ananas kahverengisi, ağaç kabuğu kahverengisi bööyle devam eder bu.

  • heee çok zeküsün sen, hepisi kahverengi ki onların. Kahverengi parantezine alınca bişey değişiyomu? Ne uğraşacam şu kahverengiyi seviyom sevmiyom diye ki? Bağaneki sana mı seviyom, kendime seviyom sevmiyom...