94

Hakkari’deykene daha “ilkokula yeni başladım” yaşlarındayım, lojmanların önünde oynuyoruz. Arkadaş balkondan bizimle konuşuyordu herhalde, o anda birden boş olan dairenin camından içeri bir şey girdi, kırıldı cam tabi. “Lan lan noluyo olum neydi o kuş muydu uçak mıydı?” diye şok olduk, e “anaokulunu yeni bitirdim” yaşlarındayız tabi şok olcaz. Nasıl olurda yukardan bir cisim gelir üstelik boş olan dairenin camını kırabilirdi? O daireye girip içeri neyin girdiğini öğrenmeyi çok istedim, hala da ukdedir içimde.

Sonradan teoriler üretmeye başladık; taş olamazdı çünkü direk yukardan geldiğini görmüştük az çok, sonra meteor olabilirdi belki! En çok bu yüzden o daireye girmeyi istemiştim. Birsürü böyle teorimiz vardı, sonraları unuttuk gitti ama bazen düşünüyorum acaba neydi lan o? Bu arada nerden geldiyorsa aklıma bilmiyorum…

0 Yorum: