70

Eski arkadaşlarımı bulmak için facebook hesabı açtım baya önceden. Halbuki ara yüzünden falan tiksinti gelmişti daha ilk girişimde. Açtım baktım baya, hatırlayabildiklerimi bulmaya çalıştım bulamadım kimseyi. Sonra yine baktım bir ismet’i buldum ama emin olamadım o mu değil mi diye. İsmet benim Tokat’taki en yakın arkadaşımdı.

Kimseyi bulamayınca kapatmadım da hesabı belki birisi beni bulur diye. Geçen aradım o emin olamadığım ismet’miş meğer, ekledim msnde konuştuk biraz falan. Pişman oldum lan. Ne gerek vardı olum kafandaki adamın eşek kadar haliyle tanışmaya? Küçük kene kıl olduğun yönleri daha da beter olmuş. İyi ki diğerlerini bulamamışım diyorum.

Ha aam bulmak istediğim ortaokuldan Ceren var. Çok değişik bir kızdı o, merak ediyorum nasıldır ne yapıyordur falan.

Bu arada açık hala hesap eheh…

0 Yorum: