117

Otobüste uyuyan insanlar olur, ben de uyurum bazen. Cam kenarında otururlar hep. Otobüs içinde işte bu “otobüste uyuyan insan” kadar beni rahatsız eden, tedirgin eden hiç bir şey olamaz. Olur ise o da benim yanımda oturan insanın “uyuyan insan” olmasıdır. Bir an uyanıp “Lağğn cüzdanım nerde?!” gibisinden bir şey deyip bana soru işaretleri dolu bir bakış atacak diye çok komik bir paranoyam var. Onun dışında uyanıp durağı geçtiğini fark etmesi, ancak karizmayı bozmadan “kalkabilir miyim” deyip gayet sakin bir şekilde inmesi, inince de “napcam lan şimdi” diye sağına soluna bakması da çok rahatsız eder beni. Benim başıma bir kez falan geldi halbuki, çok pis bir şey. O yüzden yanımda otursun oturmasın “otobüste uyuyan insan” gördümmü içimden “lağn uyan abi nolur bak durağı falan kaçırcan bak…” gibi şeyler geçiyor kafamdan, rahatsız oluyorum. Gözünüzü sevem cam kenarına oturmayın ya!


0 Yorum: