153

Şişko gotik kız hayatta kalamaz. Dışardan izlenilmediğim kadarıyla gotik olmak için bir asalet gerekiyor, onu geçtim o elbiseleri gitmek için ince olmak gerekiyor ki harbi gotik olanları feci hoş oluyorlar böyle incecik falan ehe =)

Ama şişko gotik kız olmaz abi. Okuyan yanlış anlamasın kilolu insanlarla alıp veremediğim yok, rencide gibi bir niyetim hiç yok. Ancak bu elbise olayından kaybediyorlar bu bir. O elbise olmayınca asaleti de pek yansıtamıyorlar bu iki. Bu kadarı bile yetiyor.

Şişko gotik kız can not survived!

6 Yorum:

  • peki ya balık etli gotik kız? o da mı kurtarmaz?

  • O kurtarır be...
    Balık et candır ehe =) Ancak diğerleri gibi olmaz hea...

  • Hee sen balık etlimisin ki? Hem gotik misin ki?

  • haydaa ne alakası var sorduydum öylesine be (=
    46 kiloyum bu arada sence balık etlimiyim.
    hem 1-2 sene önce ben gotiktim ki. hala bazı zamanlarda pörtler.

  • ne biliyim be gördümmü de seni? evek fotoğrafını görmüş olabilirim ama o da mı kurtarmaz falan diyince öyle düşündüm. Bu arada rüzgarda dışarı çıkma =)

  • çıkmıyorum zati, çok gerekirse cebime taş-kaya ve bilimum ağır takım taklavat dolduruyorum.