178

Ekşi Duyuru’yu seviyorum lan! Öyle ki sözlükten fazla vakit geçiriyorum orda.
Ayrıca Malın Gözü’nü de oradan bulduydum. Rectoa isim arıyordu o zamanlar blog için falan, hey gidi =)

Sonra want2die var. Adam verdiği cevaplarla yarıyor be! Bide süper dalga geçiyor milletle. En son sitede “sevgilimle aramız şöyle böyle, ne yapmalıyım” ya da daha farklı çeşitlerde ilişkiler ile ilgili soru geliyordu. Adam dayanamayıp dalga geçmek için öyle özene bezene bir hikaye oluşturmuş ki okurken azım açık kaldı, yazanın o olduğunu görünce de gülmekten yarıldım. Sileceklerini tahmin edebilseydim kopyasını falan alırdım…

Severek takip ediyoruz…

8 Yorum:

  • Adsız dedi ki...

    vaay bi ekşi duyuru müdavimi daha.

    nickin ne desem çok mu özel bi soru olur?

  • kısmen olur =P
    Blogla ilgili sorularına genelde ben cevap veriyordum, hatırlarsın =)

  • Adsız dedi ki...

    evet bi nick var sorularıma devamlı yanıt veren. hmm du bakalım, macera devam ediyor :)

  • evet, tonlaması da hedehört tarzında =)
    Bu kadar niye kasıyosam sanki ehhe..

  • topsecret.
    ama ben seni ifşa ettim ki.
    yannışlıkla.
    sonra silip tekrar yazmaya üşendim.
    çohdididiklerseniz ayakkabı numarasını bile çıkartabilirsiniz.

  • hayııığr! Herşeyim olur ayakkabı numaram olmaz!
    Yeni aldığım ayakkabıların numarasını kazıyorum lan ben!
    ehe

  • Adsız dedi ki...

    Sen de yazyazyaz bloguna bi yazı yaz! Neredesiniz efem? Kaç gün oldu haber alamadık efem!

  • Hiç yav evdeyim oturuyom gün boyu.
    Sürekli bilgisayarın başında oturunca beyip pelte gibi oluyo bişey düşünemiyom ondan yazamıyom =)