160

Bugün sabahın 8’inde Ozan’ın kampüse panorama çekmeye gittik. Beytepe kampusü, gohuyo emilim! Odtü’ye komşu olmasına rağmen her yer dağ taş, çimen yok bir şey yok. İnsan ar eder de adam akıllı peyzaj yapar lan etrafı!

Neyse işte Ozan’ın panorama ödevi varmış onu hallettik o arada gezdik ettik, 5,25’e mis gibin köfte dürüm yedik ki süperdi.

He sonra Gaye’nin yeni sevgilisini gördük. Ozan’la bunlar konuşurken çakmadım o eleman olduğunu zira 1-2 kez fotoğrafını görmüştüm bir yerden tanıdık gelmişti. Bir laf geçti, o an çaktım, aynı anda da ozan tanıştırdı bizi de ayıp olmasın diye memnun oldum falan dedim. O kadar da öküz değilim. Madem bu konu açıldı diyeyim; 62. yazıdakilerin hepsi benim için hükümsüz oldu çoktan. Yeni sevgilisini gördüğümde de pek bir dalgalanma da olmadı bende. Çok da Kasımpaşa yani =)

5 Yorum:

  • sen istanbula gelirsen ben ölmeden, kasımpaşaya götürecem seni.

  • Niye be? haa aahah sonradan çaktım =)

  • Adsız dedi ki...

    Peyzajsız kampüslere lanet!
    Bizim okulda güya çim var ama oturan adam yok. Çok pis kokuyo be :(
    Hiç o çimlerde uzanıp kitap okuyan~ders çalışan bir grup öğrenciden biri olamadım. Kimseyi de okulda piknik yapmaya ikna edemedim. Ne var ki gerçi? Arkadaki ağaçlığın arasına bir örtü serer hippi modunda ne güzel bişiler atıştırıp şarkı söyleyebilirdik. :(

  • burada kampüsünde tek bir ağacı olan okulda okuyorum. litfen ama elif hanım. müdahaleye gerek duydum adeta.

  • Adsız dedi ki...

    aklıma benim 5nci sınıfı okuduğum okul geldi. manyak büyük bi bahçesi vardı ve her yeri asfaltlamışlar.
    sen istanbuldasın, kazandasın öhöm.