159

İnternetten birisiyle tanışmak, arkadaş olmak ne garip dimi lan? Böyle bir şekilde tanışıyorsun, sohbetlerle tanımaya çalışıyorsun karşıdakini, ne derece tanıyabilirsen artık. Sonra buna güveniyorsun, hatta çok güveniyorsun ki bunun çok olmaması lazım dikkat ediyorum o konuda. (Bkz: 6. yazı)

Sohbet esnasında genelde ortak özellikler fark edilip “aha bende aynen valla…” gibisinden muhabbet başlar ki benim başıma hep geliyor ama bir süre sonra çat diye kesiliyor çünkü kısmen tanıdığından kendinden başka şeylerden konu açabiliyorsun. İleriki zamanlarda böyle normal tanıdığın arkadaşın edasında muhabbetler oluyor, dertleşiyorsun, geyik yapıyorsun falan… Ancak gerçekten tanımama durumunda karşıdaki veya sen yanlış bir sözle hemen kırılabiliyor. Bu günden bir örnek vereyim; “mal” dedim arkadaşa ama o ne manada ne amaçla dediğimi anlamadı az da olsa kırılmıştır belki bilmiyorum. Zaten yazdıktan sora fark ettim mal dediğimi. Aynı şekilde bana da oluyor ama beni tanımadığına veriyorum, çok takmıyorum…

Mesela internetten bulduğum arkadaşlarım nadirdir ama iyi anlaşırım genelde çünkü ortak zevkimizin olduğu yerlerden karşılaşmışızdır. Peki neden internetten birileriyle tanışıyorum ha? Neden; çünkü 2 sene nerdeyse kampus yüzü görmeden üniversite okudum, işe girmedim bu sene içinde ve gittiğim kurslarda kafa adam olmadığı için olabilir mi? Neden olmasın beybi? Bu süre içinde internetten arkadaş ayayım diye de kasmadım tabiî ki, hem kafa adam görsem de öyle kolay kolay tanışayım edeyim, msn’ini isteyeyim diye düşünmem lan. Ancak ister istemez tanışıyorsun birileriyle ki memnunum ben bu durumdan. Çünkü 2 sene boyunca Harun, Çağrı, Gökhan’dan başka nerdeyse kimseyle görüşmüyordum, görüşemezdim de çünkü mesela biriyle tanıştırdılar diyelim, napayım ben o adamla hemen msn'ini alsan ne bilecen adamın senle konuşup konuşmayacağını? İnternet ortamında insanların kendini ifade etmesi daha kolay olduğundan daha çabuk tanıtabiliyorsun kendini. Hem zaten senle konuşmak istemeyen yapacağını biliyor ama…

He bir de msn’de 2 arkadaşı toplu konuşmada tanıştırmak var ki ikisi de geyik insanlar ise süper geyikler dönebiliyor. Misal şuan içinde bulunduğum durum; öyle pis geyiklere girdiler ki yardılar beni gülmekten.

Bu arada yazıyı da sıçtım batırdım ha. Bir daha kafamda oluşturmadan yazmaya başlamıycam! Bu konuya değinmeyi bir haftadır istiyorum gaza gelip başladım fakat yazarken düşünen bir insan olmadığım için çok kopuk oldu vs…

Böyleyken böyle işte…

2 Yorum:

  • ahah yok yahu alınmadım ben, ne alınacam.
    ayrıca insanlar kendilerini internet ortamında daha iyi ifade ediyorlar. son derece onaylıyorum.
    ayrıca yazılarını kötüleyip durme birkere de be.
    güzel işte. kopuk falan da değil.

  • hee biliyom aslında alınmadığını ama bak onu da ekliycektim unuttum işte. Kopukluk dediğim bu...