158









Harun’un Flying Heart diye bir kaydı var, seviyorum. Öyle ki o çalmaya başlayınca sonraki parçaya atlamıyorum. Adeta araba farıyla paralize olmuş tavşana dönüyorum.

Harun vokalde telaffuzları sevmiyormuş “dinletme lan kimseye” falan dediydi ama güzel bence lan, samimi…

Bu arada şarkının baterisi, gitarı ve vokali Harun’un, Bas gitar’da Stüdyo sahibi levent abinin. O da doğaçlama yapmış ki herifin doğaçlamaları çok süper oluyor bea =)

Gereksiz Reklam: Kayıt Stüdyo Empire’da yaplıdı, ehe =)

Güzel evet…

2 Yorum:

  • tebrik ettim, takdir ettim, o da yetmedi bir de beğendim.

  • Adsız dedi ki...

    Ulan Elper beni telefonla "senin şarkıda hangi enstrümanı kim çalıyo hı?" diye bunun için aradın dimeh!!
    Yalnız cidden çoh duygulandım lan yazını okuyunca. Şarkıyı sipariş üstüne yapmış ve teşekkür alamamış olsam da sen beğenmişin dinlemişin benden habersiz paso, bi de buraya yazmışın alaahım salya sümük böhü böhü

    Ama cidden çoh mutlu ettin beni. O telafuzla o sesle nasıl katlandın lan?

    Mektubuma son vermeden önce büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim. Sağlıcakla kal.

    Gardaşın Harun