169

Canım anlamadığım şekilde kavrulmuş kahve istedi. İçeyim hemen yatayım ki uykumu kaçırmasın diye niyetlendim.
Ecük türk kahvesi, neskafe, kafimeyt, şekeri alıp bir işe yaramayacağını bilerek 1dk falan mikrodalgaya koydum. Sonra alıp cezveye koydum susuz, kavurcam güyaa.. Televizyona dalmışım, bir baktım hayvan gibi duman çıkmaya başlamış! Aha dedim keke şekeri koymayaydım dedim. Meğersem kafimeyt yanmış, su koydum hemen. Kavurma işi yattı tabi. Türk kahvesi yapar gibi neskafe yaptım.

Üstüne bide er’ın sezon finali varmış meğersem, ona takıldım. Yatayım dedim, yok abi gözlerimi kapayamadım ki. Biraz döndüm ettim falan, son çare “karanlıkta monitöre bakarak gözleri yorup uyku getirmece”ye başvurdum. Word’ün ekranı da bembeyaz ki süper etkili ehehe… Birazdan oyuna da başlıycam, içine edecem gözlerimin. Yiyosa uyumuyum…

2 Yorum: